Åhus del 1

image100

Idag har jag varit på sighteseing i Åhus.
Detta är Hylle distrubitions-chef i hela Åhus. Jag och Peter låste in honom på flaket och stängde av liften.
Här har vi nyss släppt ut honom, han var mycke argare än han ser ut.
Vi flyttade även runt hans paket på flaket så det skulle bli en större utmaning för honom att hitta dom.

image96

Efter ett tag flyttade vi bilen så han kunde stirra vidare.
Vi funderade på att ta med paketen till honom igen som han nyss satt av, men vi avstod då det nog hade varit stöld. 

image97

Hylle glömmer jättefort så efter ett tag gick han med på att hålla midda med oss iaf.
Här är han mätt efter fyra tallrikar pytt i panna , 13 ägg, 20 burkar cola och en bit gurka.
Kaffe ville han inte ha för då var han rädd att bli för mätt, han skulle ju äta kvällsmat också.
Trevlig helg på dig Hylle!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Synd du inte har trafiktillstånd på skodan så du kunde tagit några utkörningar.

2007-11-24 @ 18:42:50
Postat av: Chrilles bästis!!

Hur vågar ni jävlas med min bästis!? Tur för er att han är snäll, annars hade det kunnat gå illa.. Men vänta bara.. Karma... Hehehehe

2007-11-26 @ 23:56:56
URL: http://goreldengode.blogg.se
Postat av: Chrilles bästis!!

Hur vågar ni jävlas med min bästis!? Tur för er att han är snäll, annars hade det kunnat gå illa.. Men vänta bara.. Karma... Hehehehe

2007-11-26 @ 23:58:41
URL: http://goreldengode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0